OVĚŘENÍ ÚČTU

Ještě než naši čeští hráči zamíří k pokerovým stolům, musí provést ověření účtu ve třech krocích. Dokud nebude dokončeno kompletní ověření, bude se vám v klientu zobrazovat vyskakovací okno 'Stav ověření', v němž budete informováni o tom, které kroky ještě zbývá podniknout k úplnému ověření účtu. Okno 'Stav ověření' se přestane objevovat, jakmile dokončíte všechny kroky.

Dokud nebude ověření dokončeno, můžete sice hrát u stolů, ale nemůžete si vybírat žádné peníze.

Dále upozorňujeme, že po založení účtu máte 30 dnů na dokončení kompletního procesu ověření. Pokud ověření nedokončíte v této lhůtě, musíte celý proces podstoupit od začátku.

Postupujte podle následujícího návodu a ověřte svůj účet!

1. Registrační formulář hráče

Do formuláře, který najdete zde, zadejte základní osobní údaje.

Jakmile budou vaše osobní údaje ověřeny a schváleny, obdržíte e-mail s upozorněním, že nyní je třeba absolovovat další dva kroky - osobní ověření a ověření platebního nástroje.

S osobním ověřením i ověřením platebního nástroje můžete začít okamžitě po ověření svých osobních údajů.

2. Osobní ověření

Nejjednodušším způsobem, jak obdržet osobní ověření, známé rovněž jako identifikace zákazníka, které může provést notář nebo krajský či městský úřad, je navštívit nejbližší Czech POINT nebo městský úřad.

Při náštěvě Czech POINTU/městského úřadu s sebou musíte mít:

  • úřední doklad totožnosti s fotografií (cestovní pas nebo občanský průkaz)
  • druhý, záložní doklad totožnosti (průkaz s fotografií, řidičský průkaz, účet za služby, průkaz na hromadnou dopravu apod. na vaše jméno)
  • 200 Kč na poplatek - celá částka bude vrácena na váš partypoker účet, jakmile bude dokončen celý proces ověření.

Zaměstnanci Czech POINTU nebo městského úřadu sdělte následující údaje:

  • Obchodní jméno: King’s casino a.s.
  • Místo podnikání: Rozvadov č. p. 7, 348 06 Rozvadov
  • IČO: 26366673
  • Účel ověření: ověření pro zřízení účtu u provozovatele hazardních her

Jakmile obdržíte ověřovací formulář, načtěte jej přímo v klientu (po přihlášení ve vyskakovacím okně o stavu ověření) nebo jej pošlete jako přílohu v e-mailu adresovaném zákaznické službě.

3. Ověření platebního nástroje

Ověřit lze jen platební nástroj, který jste použili k provedení platby.

Pokud chcete jako platební metodu nechat ověřit bankovní převod, poskytněte nám kopii aktuálního výpisu z bankovního účtu. Můžete nám rovněž poslat screenshot (snímek obrazovky) z vašeho online bankingu. Na kopii musí být jasně čitelné vaše celé jméno a číslo IBAN (mezinárodní formát čísla účtu).

Pokud chcete jako platební metodu ověřit elektronickou peněženku, poskytněte nám screenshot (snímek obrazovky) výpisu z peněženky, kterou jste použil/a k provedení platby.

Pokud chcete provést ověření kreditní karty, požadujeme snímek přední i zadní strany karty. Kartu zakryjte tak, aby bylo vidět jen prvních šest a poslední čtyři číslice čísla vaší kreditní karty. Na zadní straně zakryjte bezpečnostní kód. Karta musí být podepsaná (pokud nejde o kartu Visa Electron).

Podobně jako u formuláře osobního ověření můžete odpovídající dokument, jehož velikost nesmí překročit 5 MB a musí být uložen ve formátu JPG, PNG, GIF nebo PDF, načíst přímo v klientu (po přihlášení ve vyskakovacím okně o stavu ověření) nebo jej poslat jako přílohu e-mailu adresovaného naší zákaznické službě.

FAQ - často kladené otázky

Co se stane, když nepotvrdím svou totožnost?

Pokud neprovedete ověření účtu do 30 dnů, budeme nuceni váš účet uzavřít.

Nestihl/a jsem ověření provést včas, co mám dělat?

Zaregistrujte si nový účet a proveďte kompletní ověření.

Co se stane, když mám na účtu, který byl uzavřen, stále peníze?

Pokud budeme nuceni uzavřít váš účet, protože jste včas neprovedli ověření, automaticky vyplatíme jakékoli zbývající prostředky z původní platební částky platební metodou, kterou jste použil/a naposledy.

Upozornění: výhry a bonusy získané hraním z neověřeného účtu, který jsme nuceni uzavřít, nebudou vyplaceny a propadnou.

Jsou mé osobní údaje dostatečně chráněny?

Ano, naše stránka je chráněna protokolem HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure), takže se k vašim údajům nikdo nedostane.

Potřebujete pomoc?

Pokud máte otázky ohledně ověření vašeho účtu, kontaktujte český tým zákaznické služby.