Ochrana spotřebitele
Zabezpečení účtu
partypoker splňuje nejvyšší oborové bezpečností standardy a pracuje s pětiúrovňovým bezpečnostním systémem, několika branami firewall a 128bitovým šifrováním SSL. Systémy včasného varování v podobě limitů na neobvykle vysoké sázky a výhry zabraňují manipulacím a dalším zločinným aktivitám již v zárodku.
Můžete nám pomoci s dalším zabezpečením vašeho účtu:
- Nesete zodpovědnost za bezpečnost svého koncového zařízení! Nastavte si na počítači funkci automatického zamykání, který jej ochrání před neautorizovaným použitím.
- Udržujte své přístupové údaje za všech okolností v bezpečí (uživatelské ID, heslo a kombinace otázky a odpovědi).
- Nesdělujte údaje ke svému hráčskému účtu, kreditní kartě ani bankovnímu účtu
- Nenechávejte svůj počítač bez dozoru, když k němu jste přihlášeni
- Nepoužívejte na přihlašovacích obrazovkách možnost „Uložit heslo“
- Vytvořte oddělené profily pro všechny osoby, které používají váš počítač, aby nikdo z nich neměl přístup k vašim údajům
Pravidelně měňte své heslo. Výchozí nastavení je takové, že budete na přístup ke svému účtu upozorněni e-mailem. Pokud si nevzpomínáte, že byste k účtu v dané datum a čas přistupovali, okamžitě si změňte heslo.
Pokud jste své heslo zapomněli, můžete jej obnovit zde.
Ochrana nezletilých osob
partypoker zakazuje hru nezletilým osobám (osobám mladším 18 let), takže vás při registraci vždy budeme žádat o prokázání totožnosti. Ihned po registraci také zahajujeme automatický identifikační proces, při němž můžete být po vkladu nebo výběru vyzváni k poskytnutí kopie dokladu totožnosti. Přijímáme zodpovědnost za to, abychom zabránili nezletilým osobám ve hře o peníze. Abychom mohli nezletilým nabízet co nejlepší míru ochrany, potřebujeme spolupráci ze strany rodičů. Kromě výše popsaných pravidel pro zabezpečení účtu můžete také zvážit použití softwaru na ochranu dětí, například Net Nanny, Cybersitter a Qustodio, který nezletilým osobám zabraňuje ve vstupu na weby hazardních her.
Pokud znáte někoho, kdo je mladší 18 let a je u nás zaregistrován, kontaktujte nás neprodleně na adrese responsiblegaming@partypoker.cz.
Podmínky služby
Současnou verzi našich Podmínek služby, se kterými jste vyjádřili souhlas, si můžete prohlédnout zde.
Pokud si chcete prohlédnout starší verzi našich Podmínek služby, zašlete požadavek týmu zákaznické podpory.
Stížnosti
Pokud budete mít jakékoli stížnosti, požadavky nebo dotazy s ohledem na naše služby nebo jiné činnosti, musíte nám zaslat písemnou stížnost co nejrychleji po okamžiku, kdy došlo k transakci, jíž se váš požadavek nebo stížnost týká. Musíte poskytnout osobní údaje umožňující vaši identifikaci a k tomu popis skutečností a důvodů pro podání stížnosti a také příslušné odpovídající důkazy.
Stížnosti můžete zasílat na adresu complaints@partypoker.cz.