Můj účet

Můj účet

Jak vytvořit účet?

Veškeré podrobnosti naleznete na naší stránce Začínáme hrát. Nezapomeňte, abyste si mohli otevřít účet se skutečnými penězi, musíte být starší 18 let. Pokud máte problém s instalací nebo spuštěním programu, obraťte se na náš Tým zákaznické podpory.

Mohu svůj účet na partypoker používat pro všechny produkty značky Party?

Ano, svůj účet partypoker můžete používat k přihlašování do všech našich her u všech produktů značky party.

Mohu si vkládat a vybírat prostředky z webu partypoker?

Ano, můžete se přihlásit na svůj účet a následně hotovost vkládat nebo vybírat.

Mohu hrát zadarmo?

Naše hry a stoly s herními penězi jsou zcela zdarma.

Co mám udělat, pokud chci hrát se skutečnými penězi?

Stačí kliknout na tlačítko „Vložit“ v horní části obrazovky lobby ve staženém klientovi. Po přihlášení můžete také použít záhlaví na webu partypoker a vybrat vhodnou metodu pro vklad peněz na účet. Pak můžete začít hrát se skutečnými penězi. Více informací získáte v častých otázkách k pokladně.

Co znamená měna účtu (MÚ)?

Vaše měna účtu je měnou, ve které jste se rozhodli vyjadřovat svůj zůstatek a podrobnosti o účtu. Sem patří vklady, výběry a bonusy. Měnu svého účtu si můžete vybrat, když se zaregistrujete ke svému účtu se skutečnými penězi.

Co znamená měna hry (MH)?

Měna hry je měnou, ve které se hraje daná hra. Každá hra má svou specifickou měnu. Množství peněz na stole nebo ve stroji bude vyjádřeno v herní měně. Všechny buy-iny a výplaty budou zpracovány pomocí herní měny, nikoli pomocí měny účtu. Je možné, že herní měna bude stejná jako měna vašeho účtu, nebo se bude lišit. Ve druhém případě budete moct převést své peníze na herní měnu.

Jakou měnu mohu použít jako měnu svého účtu?

V současnosti jsou podporovány následující měny: Americký dolar, euro, britská libra, kanadský dolar, japonský jen

Mohu změnit měnu svého účtu, jakmile ji jednou nastavím?

Ano. Jednoduše si otevřete stránku „Váš profil“ na svém účtu, vyberte na stránce možnost „Upravit“, zvolte z rozevírací nabídky upřednostňovanou měnu a klepněte na tlačítko „Uložit“. Měnu svého účtu můžete změnit jednou. Pokud budete potřebovat měnu svého účtu změnit podruhé, obraťte se na náš tým zákaznické podpory. Nezapomeňte, že vždy, když změníte měnu svého účtu, budete muset uhradit poplatek za převod měny na základě současného směnného kurzu.

Jak software vypočítá výši mé sázky do hry, když se měna mého účtu liší od herní měny?

Pokud se herní měna liší od měny vašeho účtu, převedeme vsazenou částku z herní měny na měnu vašeho účtu dle platného směnného kurzu. To samé platí také pro čekající bonusy.

Jak mohu změnit své heslo / e-mailovou adresu?

Své heslo nebo e-mailovou adresu můžete změnit jednoduše ze stránky svého profilu. Musíte udělat jen to, že se přihlásíte na webu a kliknete na odkaz „Účet“, nebo použijete pokerového klienta a kliknete na „Účet“ v panelu na levé straně. Vyberte možnost „Osobní údaje“ v polích na pravé straně.

Je otevření a udržování účtu partypoker bezplatné?

Ano. Nejsou stanoveny žádné ceny za registraci ani měsíční poplatky. Bezplatné hry můžete hrát, jak dlouho budete chtít. Pokud si budete chtít zahrát doopravdy (tedy budete chtít vyhrávat skutečné peníze), budete muset pomocí pokladny zaslat na svůj účet skutečné peníze. Mohou být účtovány poplatky za transakci podle toho, jakým způsobem si přejete, aby mezi námi probíhal platební styk. Více informací o cenách pokladny a poplatcích zjistíte v platebních možnostech.

Mohu mít na partypoker více účtů?

Ne. Z bezpečnostních důvodů je přípustné, abyste na všech našich produktových webech měli pouze jeden účet partypoker. Pokud máte více než jeden účet partypoker, okamžitě nás kontaktujte, abychom mohli účty sloučit. Pokud tak neučiníte, hrozí, že váš účet na partypoker uzavřeme a zůstatky na účtu propadnou.

Jak mohu svůj účet na partypoker uzavřít?

Svůj účet můžete uzavřít kdykoli v sekci Účet. O uzavření účtu můžete také vždy požádat náš Tým zákaznické podpory .

Proč nemohu svůj účet uzavřít?

Než odešlete žádost o uzavření účtu na partypoker, musíte se přesvědčit o splnění následujících podmínek: Vyberte ze svého účtu částky přesahující 1 $, dokončete neuzavřené hry / turnaje, zrušte registrace do budoucích turnajů, do kterých jste se přihlásili

Jak často se musím přihlašovat, aby můj účet zůstal otevřený?

Pokud ke svému účtu nepřistoupíte pomocí „přihlášení“ k účtu za využití názvu účtu a hesla a zároveň
      (i) nevsadíte hotovostní sázku pomocí kterékoli Herního prostředku ani
      (ii) nevstoupíte do turnaje s hotovostním vstupem pomocí Herních prostředků ani
      (iii) neodehrajete hru s rakem pomocí Herních prostředků ani
      (iv) neprovedete vklad dle platných podmínek po dobu po 180 po sobě jdoucích dnů („Lhůta“), váš účet (a všechny související účty u kteréhokoli ESP) bude považován za „Neaktivní“ a máme právo účtovat vám administrativní poplatek („Poplatek z neaktivního účtu“). Další informace získáte na naší stránce Podmínek poskytování služby.

Co je věkové ověření?

Podle zákonných nařízení musíme ověřovat identitu a věk všech našich hráčů, abychom měli jistotu, že dosáhli věku, kdy je účast na hře zákonem dovolena. Tato akce se označuje jako věkové ověření.

Jak se mohu nechat ověřit?

Tento proces provádíme online tím, že ověřujeme informace, které jste nám poskytli, například vaše jméno, adresu a další údaje. Existuje vysoká pravděpodobnost, že budeme schopni vaše údaje ověřit online, pokud vše, co nám sdělíte, bude správné.

Co když není možné můj věk ověřit pomocí online metod?

Existuje také možnost, že vaše údaje nebude možné ověřit online, obzvláště v případě, že žijete v zemi, pro kterou nemáme dostatek online ověřovacích databází. V případě, že ověření selže, pak nám musíte zaslat kopii jakéhokoli oficiálního průkazu totožnosti s fotografií (například pasu, řidičského průkazu, občanského průkazu apod.), abychom váš účet mohli ověřit ručně.

V případě, že mé ověření neproběhne správně, bude to mít na můj účet nějaký dopad?

Bez ověření nemůžete ze svého účtu vybrat žádné peníze a můžete provést jednorázovou platbu v maximální výši 50 000 €. Pokud navíc provedete jednorázovou platbu vyšší než 2000 €, budete mít 28 dnů na ověření. Pokud ověření neprovedete v této lhůtě, nebudete moci provádět další platby na váš účet, dokud neprovedete ověření.

Pokud jste z Velké Británie, budete muset ověření provést do 3 dnů od chvíle, kdy se stanete hráčem se skutečnými penězi, nebo od chvíle, kdy budete identifikováni jako hráči z Velké Británie podle toho, která situace nastane později. Pokud se vaše ověření nezdaří do 3 dnů, váš účet bude pozastaven a vy nebudete smět vkládat prostředky ani hrát. Pořád se ale budete moct přihlásit a nahrát požadované dokumenty.

Jsem hráčem z Velké Británie a na mém účtu jsou hry zablokované. Jak se mohu vrátit ke hře?

Váš věk se pokusíme ověřit online, ale pokud jej nebudeme schopni ověřit, budete muset ověření zajistit sami do 3 dnů. Pokud nám nedodáte potřebné dokumenty, nebudete mít dovoleno vkládat prostředky ani hrát. Pořád se ale budete moct přihlásit a nahrát požadované dokumenty. Jakmile se nám podaří vaše doklady ověřit, upozorníme vás na to a vy budete moct pokračovat v hraní.

Co je to dlužná částka?

Dlužná částka je částka, o kterou je váš účet v mínusu. Tento dluh je obvykle způsoben službou chargeback nebo vyrovnáním chybně vyhodnocené sázky.

Jak zjistím, zda není můj účet zatížen dluhem?

Přihlaste se do svého účtu pomocí našeho softwaru nebo webu a poté se podívejte do historie transakcí v sekci Účet. U transakcí starších 6 měsíců kontaktujte zákaznickou podporu, která vám bude schopna pomoci.