Problémy s přihlášením a připojením

Problémy s přihlášením a připojením

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo?

Hesla nelze z bezpečnostních důvodů zasílat. To znamená, že budete muset vytvořit heslo nové. Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“. Najdete jej v přihlašovacím dialogovém okně. Pošleme vám e-mail na vaši registrovanou adresu s předmětem „Pomoc s heslem k účtu“.

Proč se nemůžu přihlásit na účet?

Pokud se nemůžete přihlásit, nebo se lobby neotevírá, pak:

  • Zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu
  • Pokud máte spuštěn software firewallu, například Zone Alarm, McAfee nebo Norton Internet Security, přesvědčte se, zda umožní softwaru partypoker přistupovat k vašemu počítači.
  • Pokud jsou porty 2147 a 443 blokované modemem nebo routerem, odblokujte je.
  • Pokud hrajete ze svého pracoviště, kontaktujte svého správce sítě, aby vám odblokoval výše uvedené porty.
  • Pokud se při přihlašování objeví nějaká chybová zpráva, podívejte se do naší sekce chybových zpráv.
  • Co mám dělat, když mám problémy s připojením nebo když se internetové připojení zpožďuje?

    K nekvalitnímu připojení k internetu nebo k odpojením může docházet z celé řady důvodů. Ke špatné kvalitě připojení k našim serverům mohou přispívat následující problémy:

  • Služba bude pomalá, pokud mezi naším webem a vaším systémem bude příliš velký počet internetových bran. Pokud budou tyto prostřednické servery pomalé, pak bude přenos dat k vašemu systému také pomalý, což může vést ke zdržením nebo odpojením.
  • Šířka pásma vašeho připojení
  • Konfigurace vašeho systému
  • Počet spuštěných aplikací s přístupem k internetu
  • Množství dostupné operační paměti vašeho systému
  • Za účelem udržení kvalitního připojení k internetu promazávejte dočasné soubory internetu a soubory cookie.
  • Pokud máte vytáčené připojení, které je zmíněno v minimálních požadavcích, zvažte vylepšení na kabelové nebo pevné připojení k internetu, které pravděpodobnost odpojování sníží na minimum. Další pomoc vám může poskytnout také poskytovatel internetových služeb.
  • K hraní našich her použijte stabilní připojení k internetu. Vaše internetové připojení hraje důležitou roli při připojování k našim herním serverům.
  • Pokud máte vytáčené připojení k internetu, doporučujeme vám, abyste jej vylepšili na vysokorychlostní nebo širokopásmové připojení.
  • Pokud máte vysokorychlostní nebo širokopásmové připojení k internetu, doporučujeme vám, abyste při hraní našich her neměli spuštěny žádné jiné aplikace.
  • Vyhněte se používání aplikací pro streamování médií nebo aplikací P2P, mezi které patří KaZaa, Limewire a Ares, protože tyto aplikace ponechávají pro fungování našich aplikací jen velmi malou šíři pásma.
  • Co mám dělat, když se mi nezobrazí webová stránka?

    Přesvědčte se, zda jste připojeni k internetu a můžete si prohlížet jiné weby. Také odstraňte dočasné internetové soubory a soubory cookie ze svého prohlížeče. Snižte nastavení soukromí ve svém prohlížeči na minimum, aby prohlížeč přijímal soubory cookie.

    Jak si můžu na účtu změnit jazyková nastavení?

    Klikněte na funkci účtu dostupnou v levé části obrazovky a poté pokračujte do sekce profilu. Jazyk svého účtu můžete upravit na stránce profilu kliknutím na „Upravit“, provedením změn a kliknutím na „Uložit“.