Problémy s přihlášením a připojením
Problémy s přihlášením a připojením
Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo?
Hesla nelze z bezpečnostních důvodů zasílat. To znamená, že budete muset vytvořit heslo nové. Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“. Najdete jej v přihlašovacím dialogovém okně. Pošleme vám e-mail na vaši registrovanou adresu s předmětem „Pomoc s heslem k účtu“.
Proč se nemůžu přihlásit na účet?
Pokud se nemůžete přihlásit, nebo se lobby neotevírá, pak:
Co mám dělat, když mám problémy s připojením nebo když se internetové připojení zpožďuje?
K nekvalitnímu připojení k internetu nebo k odpojením může docházet z celé řady důvodů. Ke špatné kvalitě připojení k našim serverům mohou přispívat následující problémy:
Co mám dělat, když se mi nezobrazí webová stránka?
Přesvědčte se, zda jste připojeni k internetu a můžete si prohlížet jiné weby. Také odstraňte dočasné internetové soubory a soubory cookie ze svého prohlížeče. Snižte nastavení soukromí ve svém prohlížeči na minimum, aby prohlížeč přijímal soubory cookie.
Jak si můžu na účtu změnit jazyková nastavení?
Klikněte na funkci účtu dostupnou v levé části obrazovky a poté pokračujte do sekce profilu. Jazyk svého účtu můžete upravit na stránce profilu kliknutím na „Upravit“, provedením změn a kliknutím na „Uložit“.